niedziela, 18 listopada 2012

O plikach w chmurze

Dzisiaj sobie tak trochę poczytałem o przechowywaniu plików w "chmurze".
Niżej skopiowałem mój komentarza z jednego z portali, napisany pod artykułem na ten temat.

Widzę wielu tu jeszcze malkontentów, których ciężko będzie przekonać do korzystania z chmury. Dziwi mnie to tym bardziej, że mniej mi zostało do emerytury niż większość pracuje, a większość tu komentujących to młodzi ludzie, którzy powinni iść za postępem!
JA SOBIE NIE WYOBRAŻAM PRACY BEZ KORZYSTANIA Z CHMURY!
Mam trzy stanowiska pracy, trzy komputery - prace są powiązane. Obecnie nie wyobrażam sobie kopiowania kilka razy dziennie plików na pena, czy wożenia lapka! Tak loguję się do chmury (mam właśnie owe 25GB na Skydrive oraz 6 Gb na Dropboxie) i wiśta!
Co do bezpieczeństwa plików - ludzie, pomyślcie trochę, zanim coś napiszecie! Wiecie co by się działo, gdyby z np. Skydriva "wypłynął" choć jeden plik, jak to by się odbiło na M$?! ONI NIE MOGĄ SOBIE NA TO POZWOLIĆ! Poza tym, po kiego im miałyby być potrzebne moje pliki?! Myślę, że jednak dużo łatwiej dobrać się do zgubionego pendriva niż do moich plików w chmurze! Pamiętam czasy, gdy ludzie woleli nosić pieniądze w portfelu, bo włamią im się na konto bankowe i skradną! Sytuacja się powtarza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz