piątek, 22 grudnia 2017

Moja dyskusja na jednym z portali. Tematem był fakt, że za ok. 50 lat zabraknie ropy.

JA: 6 mld ludzi jest teraz na świecie więc w ciągu ok. 100 lat sekwencyjne będzie się chować... ok. 6 mln ton ciał, z których za miliony lat powstanie ropa! Jak kiedyś z dinozaurów! :)

ON: Miałem dać się skremować, ale w takim razie może lepiej dla dobra ludzkości będzie dać się pogrzebać :D Żeby ułatwić sprawę przyszłym pokoleniom powinniśmy jeszcze zacząć stosować zbiorowe mogiły.

JA: A tak swoją drogą ciekawe, ile z takiego jednego ludzkiego ciała (powiedzmy amerykańskiego o średniej wadze 100kg) może powstać ropy?

ON: 100L ?

JA: No nie. Jeżeli w ludzkim ciele jest ok. 90% wody minus kości (wapń) więc max. 1litr a myślę, że jeszcze zdecydowanie mniej...

ON: Chcesz powiedzieć że na takim amerykańcu nawet kilometra nie przejadę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz